Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Paczki wysyłane są w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (nie licząc weekendów, świąt oraz dni ustawowo wolnych od pracy), natomiast ostateczny czas otrzymania zamówienia jest zależny od wybranego przewoźnika.
Za pośrednictwem jakich firm jest oferowana wysyłka?
Oferujemy wysyłkę za pośrednictwem firm InPost, DPD oraz DHL.
Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Aby dokonać zwrotu bądź wymiany towaru, klient musi posiadać oryginalny paragon lub fakturę zakupu. Zwrot towaru powinien nastąpić w przeciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Klient zwraca towar na własny koszt. Do przesyłki zwrotnej należy załączyć formularz zwrotu.
Klient zwraca towar na własny koszt. Do przesyłki zwrotnej należy załączyć formularz zwrotu.
- Przygotuj paczkę do wysyłki
Pobierz formularz zwrotu, a następnie wypełnij go. Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka. Zabezpiecz paczkę, by nie została uszkodzona podczas transportu.
- Zapakuj zwracany towar
Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
- Wyślij przesyłkę pod adres
Gline Sp. z o.o.
ul. Soboniowicka 17b
30-615 Kraków
- Oczekuj na wiadomość
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu.
O decyzji zostaniesz poinformowany/a drogą mailową lub telefoniczną.
Kiedy otrzymam zwrot należności za zamówienie?
Po otrzymaniu decyzji o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu otrzymasz zwrot należności do 14 dni.
Co w przypadku, gdy nie zdążyłem/am odebrać swojej paczki w Paczkomacie?
Jeśli chcesz otrzymać swoje zamówienie, poprosimy Cię o dokonanie dopłaty w wysokości kosztu przesyłki i wyślemy Twoje zamówienie ponownie.
Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, odeślemy zwrot należności (pomniejszony o koszty dostawy) do 14 dni od momentu, w którym zamówienie do nas wróciło.
Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, odeślemy zwrot należności (pomniejszony o koszty dostawy) do 14 dni od momentu, w którym zamówienie do nas wróciło.
Czy jest możliwość personalizacji produktu?
Niestety na ten moment nie ma takiej możliwości.
Czy mogę prosić o wystawienie faktury VAT?
Oczywiście, wystarczy podczas składania zamówienia uzupełnić opcjonalne pola: “Nazwa firmy” oraz “NIP”.
Czy mogę prosić o wystawienie faktury ProForma?
W celu uzyskania faktury ProForma prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@pomido.pl
Co w przypadku, gdy zapomniałem/am umieścić danych do faktury VAT?
W takim przypadku prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy bądź telefoniczny.
Czy mogę sprawdzić status zamówienia?
Oczywiście, status Twojego zamówienia możesz śledzić na bieżąco w zakładce “Moje konto / Zamówienia”